دوره آموزشی طراحی مدل های سه بعدی با Rhinoceros - راینو برای مدل سازی و طراحی سه بعدی


دوره آموزشی طراحی مدل های سه بعدی با Rhinoceros - راینو برای مدل سازی و طراحی سه بعدی
در دوره آموزش راینو 5 برای مدل سازی و طراحی سه بعدی استاد سعید جمشیدی در 6 ساعت نرم افزار تخصصی راینو را به صورت رایگان برای شما آموزش می دهد، در این دوره آموزشی شما ابتدا با ابزارهای این نرم افزار تخصصی آشنا می شوید و سپس در قالب چندین پروژه عملی مدل سازی با نرم افزار راینو آشنا می شوید.
نرم افزار راینو یک نرم افزار مدل ساز سه بعدی قوی است که توسط شرکت مک نیل عرضه شده است. این نرم افزار بر پایه خطوط نربز تولید هندسه می کند. خطوط نربز چون تعریف ریاضی دارند دقیقتر از نرم افزار های بر پایه ی مش مثل مکس ، اسکچ آپ، اتوکد و غیره عمل می کنند. تعریف هندسه با خطوط ریاضی باعث شده است که راینو در تبدیل هندسه به نمونه های واقعی جلوتر از دیگر نرم افزار های مدل ساز باشد.
برخی از ویژگی های نرم افزار راینو: امکان فرم‌ پردازی و مدل‌سازی فرم‌های آزاد سه‌بعدی، دقت فوق‌العاده؛ طراحی، نمونه‌سازی، مهندسی، تحلیل، مستندسازی و ساخت هرچیزی در اندازه‌ای،  ویرایش و تغییر نامحدود؛ نقشه‌کشی دوبعدی و تصویرسازی؛ سازگاری و هماهنگی با نرم‌افزارها و سخت‌افزارها؛ راینو از تمام فرمت‌های دوبعدی و سه بعدی رایج پشتیبانی می‌کند و امکان تبادل فایل با تمام نرم‌افزارهای مدلسازی (از جمله Solidworks, Catia, 3DsMax, Sketchup و…) را به شما می‌دهد. همچنین برای نمونه‌سازی سریع (Rapid Prototyping)، راینو با سخت‌افزارهای موجود نیز به خوبی هماهنگ است و سرعت بالایی دارد.

برنامه درسی


  • تاریخ انتشار جدی 19، 1400
  • لسان دری
  • تعداد بخش ها 1
  • مدت زمان 6 ساعت
  • سطح همه
  • دانش آموزان 11